از ذهن تان برای تغییر استفاده کنید

 از ذهن تان برای تغییر استفاده کنید


با آموختن هر یک از تکنیک های بسیار قدرتمند این کتاب تنها در عرض چند دقیقه هر مشکلی را پشت سر خواهید گذاشت. و خبر خوب این است که فقط یک بار استفاده از این تکنیک ها، برای ایجاد هر تغییری کافی است. روشی که با استفاده از آن آنتونی رابینز به چنین جایگاهی رسید و توسط دکتر ریچارد بندلر و دکتر جان گریشام پایه گذاری گردید.قدرتمندترین تکنیک هایی که تاکنون شناخته شده است. با استفاده از آنها به اعتماد به نفس نامحدود برسید و عادات و افکار آزاردهنده که همیشه در سرتان وجود داشته و آزارتان می دهد را در کمترین زمان ممکن و بدون نیاز به مراجعه طولانی مدت به روانکاوهای مختلف و صرف هزینه های گزاف که معمولاً نتیجه ای نخواهد داشت، دزمان کنید.اینها تکنیک هایی هستند که شما را قادر می سازند هر مشکلی در زندگی تان را برطرف کنید و خودتان را به هر وضعیت ذهنی که خواستار آن هستید تنها در عرض 10 دقیقه برسانیدآیا می خواهید اعتماد به نفس فوق العاده ای داشته باشید؟از این تکنیک ها استفاده کنید
آیا می خاهید مهارت سخنرانی در جمع را داشته باشید؟آیا می خواهید از شر عادات و افکار ی که ریشه های عمیقی در وجودتان دارند خلاص شوید؟آیا می خواهید از شر ترس های شدید و فلج کننده خلاص گردید؟پس ابتدا با استفاده از این کتاب بیاموزید که رازهای ان ال پی چگونه کار میکند سپس به راحتی و با استفاده از آنها از اعتماد به نفس بی پایان لذت ببرید و مشکلات ذهنی دوستان یا افراد خانواده تان را در زمانی معادل نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه به راحتی و برای همیشه درمان کنید.این تکنیک ها زندگی شما و هر کسی را که می شناسید را کاملاً تغییر خواهد داد.
تکنیک های ارائه شده در این کتاب زندگی مشهورترین انسان روی زمین یعنی آنتونی رابینز را کاملاً تغییر داده است و او را از جوانی بیکار و با اضافه وزن زیاد به یکی از موفق ترین انسان ها روی زمین تبدیل کرده است.

خرید و دانلود  از ذهن تان برای تغییر استفاده کنید


شیت بندی در فوتوشاپ - مقدماتی

 شیت بندی در فوتوشاپ - مقدماتی


اگر کوچکترین دانشی نسبت به شیت بندی در فوتوشاپ ندارید این کتاب به شما کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 

 


خرید و دانلود  شیت بندی در فوتوشاپ - مقدماتی