مبانی تجارت الکترونیکی ***

 مبانی تجارت الکترونیکی ***


مبانی تجارت الکترونیکی ، مطلب آموزشی و تحقق مناسبی برای دروس رشته های اقتصاد و مدیریت و کسب و کار بوده که در 45 صفحه پاورپوینت تهیه شده است.


این تحقیق مشتمل بر مضامین زیر است:
ساختار مدلهای کسب و کار طرحهای کسب و کار ، طرح توجیهی کسب و کار و مدلهای تجارت الکتونیکمدلهای درآمد نوعی
مدل های کسب و کار متداول در تجارت الکترونیکی مزایا و محدودیت های تجارت الکترونیکیتجارت الکترونیک موجب بهبود فرآیندها و سازمان کسب و کار می شودمحدودیت های تجارت الکترونیکیمزایای تجارت الکترونیک برای مصرف کنندهانقالاب دیجیتالی و تاثیر اقتصادی آن بر تجارت الکترونیکی منحنی هزینه محصول - دامنه پوشش در مقابل محتوای خدماتفشارهای کسب و کارسیستم های استراتژیک کسب و کارتلاشهای مربوط به بهبود مستمر و مهندسی مجدد فرایند کسب و کاربازارهای الکترونیکیاجزاء بازارانواع بازارهای الکترونیکی؛ از فروشگاه های الکترونیکی تا درگاه هاانواع فروشگاههای الکترونیکیزنجیره های تامین و زنجیره های ارزش و....................................

خرید و دانلود  مبانی تجارت الکترونیکی ***


پاورپوینت-برقراری ارتباط موثر و راهکارهای تقویت آن در افراد- در 90 اسلاید-powerpoin-ppt

 پاورپوینت-برقراری ارتباط موثر و راهکارهای تقویت آن در افراد- در 90 اسلاید-powerpoin-ppt


این پاورپوینت در مورد برقراری ارتباط موثر و راهکارهای تقویت آن در افراد در 90 اسلاید می باشد. 

برای برقرار کردن ارتباط موثر با دیگران نیاز به مهارت‌های مردمی و اجتماعی دارید که در زیر به 8 مورد از ضروری‌ترین این مهارت‌ها اشاره می‌کنیم. آدمها نه‌ تنها دارای شکل‌ها و سایزهای مختلفی هستند، بلکه انواع و اقسام شخصیت‌ها را هم دارند. تفاوت‌های آدمها با همدیگر درست به اندازه شباهت‌های آنها به هم است. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو با آدمها ارتباط برقرار کنید، باید با سبک و سیاق خاص هرکدام، زبان خاصشان، حالات و اشارات و سرعت و تن صدای خودشان با آنها ارتباط برقرار کنید.

 


1. درک دیگران

آدمها نه‌تنها دارای شکل‌ها و سایزهای مختلفی هستند، بلکه انواع و اقسام شخصیت‌ها را هم دارند. تفاوت‌های آدمها با همدیگر درست به اندازه شباهت‌های آنها به هم است. برای اینکه بتوانید به بهترین نحو با آدمها ارتباط برقرار کنید، باید با سبک و سیاق خاص هرکدام، زبان خاصشان، حالات و اشارات و سرعت و تن صدای خودشان با آنها ارتباط برقرار کنید.

پس از کجا باید بفهمید چطور می‌توانید به بهترین نحو با کسی ارتباط برقرار کنید؟ باید با آنها وقت بگذرانید! نباید انتظار داشته باشید با کسی که تازه آشنا شده‌اید بتوانید طی یک دقیقه صمیمانه حرف بزنید. درک یک موضوع زمان می‌برد—چه آن موضوع موضوعی علمی باشد و چه اجتماعی.

2. ابراز مشخص افکار و احساسات

مغز ما مقدار مشخصی اطلاعات را می‌تواند در یک زمان دریافت کند. در هر ثانیه ما با بمبارانی از پیام‌ها روبه‌رو هستیم و به همین دلیل پیامی که به دیگران می‌‌رسانید باید مشخص و واضح باشد.

برای اینکه مطمئن شوید کمترین مدت زمان لازم برای ابراز افکار و احساساتتان را به طریق درست صرف می‌کنید، خیلی خوب است که برای ارتباطتان برنامه‌ریزی داشته باشید—مهم نیست که با چه روشی می‌خواهید ارتباط برقرار کنید.

3. وقتی نیازهایتان برآورده نمی‌شود، اعتراض کنید

اعتراض کردن برای اطمینان از اینکه نیازهایتان برآورده می‌شوند—چه در روابط کاری و چه اجتماعی—بخش مهمی از یک رابطه است.

اما پنج راه وجود دارد که می‌توانید در ارتباط و گفتگویتان به جای اینکه خشن به نظر برسید، قاطع دیده شوید: با تمرین رفتارتان قبل از برقراری ارتباط و گفتگو؛ با تکرار گفتگو؛ درخواست فیدبک منفی؛ توافق آزمایشی با فیدبک منفی؛ و ایجاد مصالحه عملی.

قاطعیت ابزار بسیار مفیدی در ارتباط است. کارایی این ابزار بسته به موقعیت است و درست نیست که در همه موقعیت‌ها قاطع باشید. به خاطر داشته باشید، استفاده ناگهانی از قاطعیت ممکن است در نظر دیگران خشونت به نظر برسد.

4. درخواست فیدبک از دیگران و ارائه فیدبک در مقابل


درکنار تکنیک قاطعیت، دادن و گرفتن فیدبک یک امر مهم در مهارت‌های ارتباطی است که اگر بخواهید روابط کاری طولانی‌مدت و بادوامی ایجاد کنید حتماً باید آن را یاد بگیرید.

یک روش برای ارائه فیدبک مفید این است که ابتدا تمجید کرده و بعد از آن توصیه‌ها و پیشنهادات عملی برای بهبود وضعیت ارائه کنید و بعد دوباره آن را با تحسین و تمجید صادقانه جمع‌آوری کنید.

در این مورد هم باید به خاطر داشته


خرید و دانلود  پاورپوینت-برقراری ارتباط موثر و راهکارهای تقویت آن در افراد- در 90 اسلاید-powerpoin-ppt


نقشه کشی صنعتی 2

 نقشه کشی صنعتی 2



فصل اول
انواع نقشه
هدف های رفتاری: فراگیرنده پس از پایان این درس می تواند:
۱ انواع نقشه را توضیح دهد.
۲ نقشهٔ حرفه های مختلف را معرفی کند.


فصل دوم
پرداخت سطح
هدف های رفتاری: فراگیرنده پس از پایان این درس می تواند:
۱ پرداخت سطح را تعریف کند.
۲ سنجه های پرداخت سطح را نام ببرد.
را بیان کند. Rz و Ra ۳ مفهوم نشانه های
را در نقشه به کار برد. Ra ۴ نشانه های
۵ روش های تعیین پرداخت موجود یک سطح را توضیح دهد.

انطباق در صنعت
هدف های رفتاری: فراگیرنده در پایان این درس می تواند:
۱ مفهوم فنی یک انطباق را توضیح دهد.
۲ مراحل انطباق استاندارد را نام ببرد.
۳ مفهوم دستگاه سوراخ مبنا را توضیح دهد.
۴ مفهوم دستگاه میله مبنا را توضیح دهد.
۵ کاربرد دستگاه های مبنا را توضیح دهد.
۶ اطلاعات لازم را از جدول انطباق استخراج کند.
۷ نشانه های انطباقی را در نقشه بنویسد.
۸  نقشهٔ اجرایی را رسم کند.

و...


خرید و دانلود  نقشه کشی صنعتی 2