اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف

اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف

تحقیق اصول حسابداری در شرکتها و ادارات مختلف در 32 صفحه فایل ورد قابل ویرایش فهرست عملکرد  چگونگی انجام هزینه یابی برمبنای فعالیت ABC:   تحلیل فعالیتها:  جمع آوری هزینه ها:   هزینه های پرسنلی:   هزینه های غیرپرسنلی:    ردیابی هزینه ها تا فعالیت ها:   ارزیابی اقدامات انجام شده:   تحلیل هزینه ها:   محرکهای اصلی هزینه    محرکهای فرعی هزینه    نتیجه گیری و پیشنهادات  مقدمه   نتایج تحقیق مدل پیشنهادی فعالیتی هزینه  منابع:   عملکرد هر شرکتی جهت جمع آوری و ردیابی اطلاعات مالی خود ملزم به رعایت اصول حسابداری می باشد. اصول برمبنای چارچوب های مفهومی و دستورالعملهای اجرایی از سوی سازمان های فنی حسابرسی پیشنهاد می گردد که موجبات یکنواختی و استاندارد شدن حسابها گردد. طبق این دستورالعمل که اجرای آن از سوی شرکتها الزامی است هز ینه ها نیز جایگاهی خاص دارد. عملکرد مرکز بنابراین قاعده به تفکیک سال با دو عنوان هزبنه های اداری و تشکیلاتی و... تحلیل فعالیتها: با بررسی عملکرد مالی و گزارشات منتشر ...

پاورپوینت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.