دستورالعمل سنجش میزان رضایت مشتری به همراه کلیه فرمهای مورد نیاز درفرمت ورد 10 صفحه قابل ویرایش هدف : تعریف یک شاخص کمی جهت ارزیابی میزان رضایت مشتریان و اخذ بازخوردهای ناشی از مصرف تولیدات سازمان دامنه کاربرد : این دستورالعمل شامل کلیه محصولات تولیدی و تمامی مشتریان می باشد . 3- شرح مسئولیتها : مسئولیت اصلی اجرای این روش برعهده مدیر کیفیت می باشد . مدیر بازرگانی مسئول نظر خواهی از مشتریان می باشد . 4- واژگان و تعاریف : ندارد. 5- شرح اقدامات : برای بررسی میزان رضایت مشتری شاخص کمی ذیل تعریف شده است که از رابطه ذیل محاسبه میشود . Customer Satifaction C.S = 2A + 3B + 3C + 4D + 2E + 2F &nb ...
پاورپوینت