دستورالعمل سنجش میزان رضایت مشتری به همراه کلیه فرمهای مورد نیاز

دستورالعمل سنجش میزان رضایت مشتری به همراه کلیه فرمهای مورد نیاز

دستورالعمل سنجش میزان رضایت مشتری به همراه کلیه فرمهای مورد نیاز درفرمت ورد 10 صفحه قابل ویرایش   هدف : تعریف یک شاخص کمی جهت ارزیابی میزان رضایت مشتریان و اخذ بازخوردهای ناشی از مصرف تولیدات سازمان دامنه کاربرد : این دستورالعمل شامل کلیه محصولات تولیدی و تمامی مشتریان می باشد . 3- شرح مسئولیتها : مسئولیت اصلی اجرای این روش برعهده مدیر کیفیت می باشد . مدیر بازرگانی مسئول نظر خواهی از مشتریان می باشد . 4- واژگان و تعاریف : ندارد. 5- شرح اقدامات : برای بررسی میزان رضایت مشتری شاخص کمی ذیل تعریف شده است که از رابطه ذیل محاسبه میشود .                                                      Customer Satifaction    C.S = 2A + 3B + 3C + 4D + 2E + 2F         &nb ...

پاورپوینت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.