راهنمای کاربردی مکاتبات تجاری

 راهنمای کاربردی مکاتبات تجاری


راهنمای کاربردی مکاتبات تجاری
در میان تمامی منابعی که برای یادگیری مکاتبات تجاری وجود داره، این کتاب از جهات بسیار زیادی مزیت‌های استثنائی داره و واقعاً میتونه به عنوان یک "راهنمای کاربردی" برای انجام مکاتبات تجاری مورد استفاده قرار بگیره.
چند مزیت بسیار مهم که این کتاب رو از کتاب‌های مشابه متفاوت میکنه و به همین خاطر خیلی از شرکت‌های تجاری از این کتاب استفاده میکنن:
1- این کتاب بسیار مختصر و مفید نوشته شده. بنابراین میتونید در مدت زمان بسیار کوتاهی اون رو مطالعه کنید و نکات کلیدی توضیح داده شده رو یاد بگیرید.2- این کتاب پر از مثال‌های کاربردیه که خیلی از این مثال‌ها در مکاتبات تجاری روزمره به شما کمک میکنن. 3- این کتاب به زبان بسیار ساده نوشته شده و فهم اون خیلی ساده است. 4- نویسنده این کتاب یک Businessman بین‌المللی هست. بنابراین خیلی خوب با نکات کلیدی و دردسرساز مکاتبات تجاری آشناست و تمام این نکات کلیدی را با زبان بسیار ساده و مثال‌های کاربردی فراوان تشریح کرده.5- بخش‌های بسیار مفیدی در این کتاب وجود داره از جمله: "پرتکرارترین خطاهای نوشتن متون تجاری" و "پرکاربردترین اصطلاحات در نوشتن متون تجاری"
اگر در حوزه تجارت بین‌الملل فعالیت میکنید، توصیه میکنیم که این کتاب رو همین الآن خریداری کنید. مطمئن باشید که از مطالعه اون لذت خواهید برد. 

خرید و دانلود  راهنمای کاربردی مکاتبات تجاری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.