دیجیتال مارکتینگ چیست ؟ در حال حاضر هر فعالیتی که در حوزه بازاریابی در فضای فیزیکی انجام می شود ، تقریبا قابل پیاده سازی در فضای مجازی و اینترنت هم می باشد . یعنی به طور مثال اگر شما در یکی از اتوبان ها بیلبوردی را نصب می کنید تا به افراد محصول یا خدمات خود را معرفی کنید ، می توانید همان بنرتان را در اینترنت به همان تعداد مخاطب با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ نمایش دهید . به انواع روش هایی که شما برای بازاریابی از فضای مجازی استفاده می کنید ، بازاریابی دیجیتال گفته می شود . دیجیتال مارکتینگ روش های مختلفی دارد که به نظر من در هر کشوری از انواع مختلفی برخوردار است . البته اصول دیجیتال مارکتینگ در همه جا یکسان می باشد و فقط ابزارهای دیجیتال مارکتینگ متفاوت هستند . نکته ای که معمولا در ایران به آن اشاره نمی شود همین موضوع ابزارهای متفاوت است که امیدوارم بتوانم در این کتاب به گونه ی مناسبی به آن بپردازم . در این کتاب شما را با انواع دیجیتال مارکتینگ آشنا می کنم …
این کتاب الکترونیکی برای چه کسانی مناسب نیست ؟ واقعیت موضوع آن است که علم دیجیتال مارکتینگ برای همه افراد مناسب نیست . علم دیجیتال مارکتینگ برای کسانی که به دنبال پیشرفت و توسعه کسب و کارشان نیستند و همچنین نمی خواهند از پیشرفت تکنولوژی سهمی داشته باشند ، مناسب نیست . جالب است بدانید که ظرف چند سال آینده هر کسب و کاری که به این ابزار قدرتمند مجهز نشود ، از رونق خواهد افتاد . همان طور که تاکسی تلفنی ها از رونق افتادند این خطر برای کسب و کارهای دیگر نیز وجود دارد که از رونق بیفتند .
سایت یا شبکه های اجتماعی ؟