رازهای تبلیغات

 رازهای تبلیغات



با شروع قرن بیستم، تبلیغات به صنعتی جدی، پویا و سازنده تبدیل شد و مطبوعات به عنوان رسانه‌ای شاخص در عرصه‌‌تبلیغات کار کرد خود را پیدا کردند. با اختراع رادیو مفهوم تلفیق صدا و موسیقی برای ایجاد تأثیرات روانی و بالا بردن میزان اثر گذاری پیام ها بر روی مصرف کننده شناخته شد. در همین سال ها بود که دیوید اگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات مدرن در آمریکا، شرکت اگیلوی و ماثر را در سال ۱۹۴۵ بنیان گذاشت. او پلی بود بین تبلیغات چی‌های کلاسیک و مدرن. او مفاهیم نوینی در نوشتن آگهی ها و معرفی برندهای تجاری خلق کرد. تجارب او در حوزه های گوناگون تبلیغات‌ موجب شد بگویند او حقیقتاَ به رازهای تبلیغات دست پیدا کرده است.

رازهای تبلیغات - دیوید اگلیوی

یکی از توصیه های این کتاب این است که وقتی چیزی برای گفتن ندارید آواز بخوانید. بعضی از آگهی های تلویزیونی که مسائل فروش را به صورت آهنگین می خواندند موفقیت آمیز بوده اند، اما اشعار موزون تبلیغاتی از لحاظ تغییر ارجحیت کالا، پایین تر از میانگین هستند.

در بسیاری از موارد موسیقی به عنوان پس زمینه استفاده می شود که نقش هیجان زایی دارد. این کار نه عاملی مثبت و نه عاملی منفی است. این موسیقی نه خطری دارد و نه فایده خاصی.
برخی مطالب مندرج در کتاب رازهای تبلیغات عبارتند از:

چه نوع تبلیغی موجب فروش می‌شودچگونه یک بنگاه تبلیغاتی را اداره کنیمآگهی تلویزیونی را چگونه بسازیم ها محصولاتمان را بفروشدرموز موفقیت در تبلیغات شرکت به شرکتپست مستقیم، عشق اول و اسلحه سری منایراد تبلیغات چیست؟شش غولی که تبلیغات نوین را ابداع کردند

خرید و دانلود  رازهای تبلیغات


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.