دانلود کتاب پسر همسایه دختر همسایه

 دانلود کتاب پسر همسایه دختر همسایه


دانلود کتاب دختر همسایه، پسر همسایه : قواعد بازی روابط عاطفی از سلام تا هیچ وقت تنهام نذار! آیا ذهنت در طولِ بازیِ رابطه ی عاطفی، ازت حمایت میکنه؟ آخرین رابطه ی عاطفی ای که داشتی، چه سرنوشتی داشته و چگونه تموم شده؟ معمولا بیشتر چه افرادی سر راهت سبز میشن؟ برای تغییر آدم های ورودی به زندگی چه باید کرد؟ دوست من، ترکیب فکر، باور و انتظاراتی که داری هستش که لحظه لحظه های زندگی تو رو رقم میزنه. همه چیز از ذهن تو شروع میشه…
اجازه میدی چه افکاری در سرت ظاهر بشه… به کدوم یکی از این فکر ها توجه می کنی و اجازه میدی که اون فکر به خصوص در ذهنت بال و پر بگیره و رشد کنه و با تکرارش به یک باور تبدیل بشه؟ و آیا این باور به قدری قدرتمند میشه که حس انتظار رو در تو ایجاد کنه؟
مثلا اگر دوست داری به تناسب اندام ایده آلت برسی… آیا اجازه میدی افکاری وارد ذهنت بشن که بهت میگه نمیشه… خیلی سخته… تو چاقی… اضافه وزن داری… تا کم کم این فکرها، این باور رو در ذهنت بسازه که آره… شاید هم شدنی نباشه… ولی کاش میشد… و در نهایت این انتظار در تو شکل میگیره که رسیدن به وزن ایده آلت کار خیلی سختیه و دور از دسترس؟!! … دوست خوبم ، یک خبر خوب و یک خبر بد واست دارم . تا حالا شده بشینی و زندگی عاطفی ات رو بررسی کنی ، ببینی حال زندگی عاطفیت خوبه یا نه ؟ تا حالا شده با خودت خلوت کنی ببینی در داستان روابط عاطفی کجا هستی ؟ چقد به اون ایده آل هایی که داری نزدیکه ؟ یا اصلا می دونی که از زندگی عاطفیت چی میخوای … اگر هنوز ازدواج نکردی … اگر هنوز فرد ایده آل وارد زندگیت نشده … اگر هنوز رابطه ای رو تجربه نکردی … می دونی از خدای رحمن و کایناتش چی میخوای ؟ من چند سال پیش این کار رو کردم … با خودم خلوت کردم … یک ماه تموم ! حال رابطه ی عاطفیم خیلی بد بود … خیلی بد !! … برای دانلود کتاب پسر همسایه دختر همسایه : قواعد بازی روابط عاطفی با ما همراه باشید .

خرید و دانلود  دانلود کتاب پسر همسایه دختر همسایه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.