چکیده:
هدف از این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی اینترنتی بر میزان عملکرد توریسم در بین مسافران هتل عامریهای شهرستان کاشان میباشد. پژوهش حاضر پیمایشی – کاربردی و حجم نمونه به صورت تصادفی براساس فرمول نمونهگیری مورگان انتخاب شده است. با بهرهگیری از جدول مورگان از بین 180 نفر مسافر هتل عامریها ، حدود 120 نفر به عنوان نمونه با روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب شدهاند و پرسشنامه که به تایید خبرگان رسیده است میان آنها توزیع شده است. در این پژوهش تجزیه و تحلیل دادهها با استفاده از نرم افزار spss انجام شده که نتایج پژوهش حاکی از آن است که بین بستههای گردشگری و تبلیغ جاذبهها و عملکرد توریسم ارتباط معناداری وجود دارد.
واژگان کلیدی: بازاریابی، بازاریابی الکترونیکی، توریسم.