درس مدیریت استراتژیک یکی از دروس پایه ای
رشته مدیریت بازرگانی است . شناخت دقیق تغییرات محیطی و افزایش توانمندی برای
استفاده از فرصتها مهمترین وظیفه یک مدیر است . مدیریت استراتژیک افق دید موسسه و
نحوه رسیدن به آن را تعیین می کند, اصولا مدیران بازرگانی و موسسات بزرگ با داشتن
دید استراتژیک توانسته اند پله های رشد و ترقی را به سرعت طی نمایند .
پاورپوینت حاضر در 314 اسلاید و 7 فصل به شرح زیر به بررسی این موضوع می پردازد .فصل اول : فرایند مدیریت استراتژیکفصل دوم : فرایند مضمون بندی استراتژی سازمانیفصل سوم : تدوین هدفهای بلند مدت و انواع استراتژیهای اصلیفصل چهارم : آشنایی با متغیرهای اساسی استراتژیک سازمانیفصل پنجم : اجرای استراتژیفصل ششم : ارزیابی استراتژیهافصل هفتم : مدیریت بهره وری