قالب وردپرس یک مدیا

 قالب وردپرس یک مدیا


دانلود قالب فوقالعاده پارس مدیا برای وردپرسReviewed byM.J on Aug 29Rating: ۵.۰دانلود قالب فوق العادهپارس مدیا برای وردپرسپارس مدیانام یک قالب فوق العاده می باشد با طراحی و رنگ بندی شاد باامکانات بسیار بالا . این پوسته زیبا توسط پارس تمز طراحی شده استو برای ما به صورت اورجینال ارسال شده است تا برای شما بیستاسکریپت ی های عزیز قرار بدیم. از قابلیت های کلیدی این پوسته میتوان به طراحی واکنش گرا , پشتیبانی از ابزارک , طراحی با آخرینمتد های HTML5 و CSS3 بخشی از امکانت این پوسته زیبا میباشد.

پارس مدیا نام یک قالب فوق العاده می باشد با طراحی و رنگ بندیشاد با امکانات بسیار بالا . این پوسته زیبا توسط پارس تمز طراحیشده است و برای ما به صورت اورجینال ارسال شده است تا برای شمابیست اسکریپت ی های عزیز قرار بدیم. از قابلیت های کلیدی اینپوسته می توان به طراحی واکنش گرا , پشتیبانی از ابزارک , طراحیبا آخرین متد های HTML5 و CSS3 بخشی از امکانت این پوسته زیبا میباشد.

 

 

برخی دیگر از امکانات این پوسته :

 لایک ودیسلایک آماده سرچآجاکس ابزارکهای اختصاصی باکسدانلود آماده html5و css3 امتیازستاره ایو …

 

افزونه های مورد نیاز :

 

زمینه های دلخواه :

دانلود موزیک با کیفیت ۳۲۰  : music320دانلود موزیک با کیفیت ۱۲۸  : music128دانلود آلبوم ( کلی ) : album_fullدانلود آلبوم ( تکی ) : album_singleدانلود موزیک ویدیو با کیفیت ۴۸۰ : musicv480دانلود موزیک ویدیو با کیفیت ۷۲۰ : musicv720دانلود موزیک ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰ : musicv1080دانلود فیلم : film

 

 

 

قالب بروز رسانی شد در تاریخ ۰۷/۰۶/۹۴ و بیشترمشکلات بیان شده حل شده است.

به


خرید و دانلود  قالب وردپرس یک مدیا


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.