پاورپوینت عنوان اقتصاد خرد مدل اقتصادی منحنی امکانات تولید

پاورپوینت عنوان اقتصاد خرد مدل اقتصادی منحنی امکانات تولید

پاورپوینت عنوان اقتصاد خرد مدل اقتصادی منحنی امکانات تولید در 13 اسلاید قابل ویرایش مدل اقتصادی منحنی امکانات تولید      تعریف PPC بیشترین کالایی که می توان تولید کرد با توجه به تولید کالای دیگر مجموع مقدار نهاده در دسترس تکنولوژی تولید PPC مثال فروض: فقط 2 کالا داریم – پیتزا و اسپاگتی مقدار منابع محدود و تکنولوژی تولید ثابت است تعاریف: منحنی امکانات تولید نشان می دهد: بیشترین مقدار تولید ممکن از پیتزا با توجه به مقدار تعیین شده از اسپاگتی ...

پاورپوینت

فرمول تولید شوینده غلیظ کارواش

فرمول تولید شوینده غلیظ کارواش

این شوینده برای مصرف عمومی کارواش بوده و بسیار غلیظ و اصطلاحا ً(Concentrated) می باشد این ژل غلیظ و ویسکوز به هر نسبتی به خوبی با آب سرد یا آب گرم مخلوط  و حل می شود با ایجاد کف فراوان اثر شویندگی قوی دارد و هیچگونه اثر منفی روی رنگ یا قطعات لاستیکی و گلاستی کی نداشته در عین حال کاملا ایمن و غیر حساسیت زا بوده و قابل اعمال به روش دستی نیز می باشد و تماس مستقیم بدن با آن کاملا بی خطر است.  این فرمول در یک صفحه و با فرمت پی دی اف ارائه شده است ...

پاورپوینت

دانلود ترجمه مقاله لاتین(social identity dimension and consumer behavior in social media)

دانلود ترجمه مقاله لاتین(social identity dimension and consumer behavior in social media)

          As technological advancements continue to evolve, consumer use and purchase behavior also change in response to the emergence of new tools such as social media. Given that more marketers have shifted their focus toward engaging customers in the development of their marketing mix via social media platforms, such as Twitterand Facebook, finding important factors that drive consumer use and purchase behavior in this environment is of practical and academic importance. Use behavior contributes to fundamental user base, whereas purchase behavior generates firm revenue. For firms, finding a common factor that influences both behaviors would help increase marketing effectiveness. Based on a literature review, this study identifies social identity as the common factor in the social media context. Furthermore, existing research suggests that social identity has multiple dimensions including cognitive, affective, and evaluative. However, whether these three dimension ...

پاورپوینت