نام محصول : پاورپوینت هزینه یابی دوره عمر محصول فرمت : PPT حجم : 0.2 مگابایت تعداد اسلاید : 23 زبان : فارسی سال گردآوری : 97 هزینه یابی دوره عمر محصول یکی از روشهای مدیریت هزینه است که برای شناسایی و اداره هزینه در فاصله زمانی بین طراحی یک محصول جدید تا عرضه آن به بازار و بالاخره توقف و تولید آن به دلیل نبود تقاضای کافی برای آن محصول در بازار استفاده میشود. روش هزینه یابی دوره عمر محصول یک دید گسترده تری را نسبت به سیستم های حسابداری سنتی در نظر می گیرد . بنابراین علاوه بر هزینه های سرمایه گذاری اولیه ، هزینه های عملیاتی و سایر هزینه هایی که در طول دوره عمر برآوردی محصول روی می دهد ، مد نظر قرار می دهد . اولین مرحله در ارزیابی هزینه دوره عمر محصول ، درک ماهیت دوره عمر محصول و فعالیت هایی است که در تمامی مراحل آن انجام می شود . در این مقاله دوره عمر از دیدگاه بازاریابی , تولیدکنندگان , مشتری و اجتماع مورد بحث قرار میگیرد.دوره عمر از دیدگاه ...
پاورپوینت