پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کتابخانه‎

 پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کتابخانه‎


خدماتی که این کتابخانه به مشتری هایش ارائه می دهد عبارتند از دادن کتاب برای مدت معلوم به افراد عضو کتابخانه ، وجستجوی کتاب.در این پروژه سیستم کتابخانه به صورت کلی و جز به جز شرح داده شده است و نمودارهای مختلف آن مثل نمودار ER – نمودار DFD های سطح صفر تا سطح ۲ رسم گردیده است همچنین چارت عملیاتی سیستم نمودار های Use Case -Sequence Diagram و … رسم و مورد بررسی قرار گرفته است.
فهرست مطالب این پروژه به شرح زیر است :

– تعریف سیستم

– سیستم چگونه کار می کند

– عضویت

– تمدید عضویت

– امانت  دادن کتاب

– تمدید امانت

– شناسایی موجودیتهای سیستم

– وظایف اعضاء

– نمودار مفهومی Context Diagram

– نمودارهای DFD

– چارت عملیاتی کتابخانه

– نمودار های Use Case  مربوط به موجودیت های کتابخانه

– نمودار Use Case مربوط به مدیر کتابخانه

– نمودار مر بوط به کاربر کتابخانه

– شرح سناریوی Use Case ها

– چند نمونه از تشریح داده های جزء

– نمودارهای Active Diagram

– نمودارهای ترتیبی (sequence diagram)

خرید و دانلود  پروژه تجزیه و تحلیل سیستم مدیریت کتابخانه‎


پکیج اموزشی تکثیر وپرورش زالو درمانی با فیلم اموزشی وفایل ورود بخش دوم

 پکیج اموزشی تکثیر وپرورش زالو درمانی با فیلم اموزشی وفایل ورود بخش دوم


پکیج اموزشی تکثیر وپرورش زالو درمانی با فیلم اموزشی وفایل ورود بخش دوم
در فایل متی  ورود :توضیحاتی در مورد درآمد های زالو درمانی در کشور های خارجی وکشور عزیزمون ایران به شما یاد میدیم .در امد و تکثیر زالو با سرمایه کم میتواند یه اشتغال پر سودی برای ایرانی های عزیز باشد .
در فیلم آموزشی :به شما نشان میده که حس بویای  و حرکتی زالو چطوری عمل میکنی. و چطوری به بدن انسان میچسبد وچگونه خون انسان را میمکد .و بد از سیر شدن چگونه خودش جدا میشود .چگونه جاری شدن خون از جای زخم زالو را بند بیاریم همه چیز در فیلم آموزشی بهتون به صورت گویا واضح نشان داده میشود.

خرید و دانلود  پکیج اموزشی تکثیر وپرورش زالو درمانی با فیلم اموزشی وفایل ورود بخش دوم


چگونه تبلیغات پرفروش ایجاد کنیم

 چگونه تبلیغات پرفروش ایجاد کنیم


بسیاری از شرکتها ، برای معرفی خود و محصولاتشان از تبلیغات چاپی در مجلات و روزنامه ها استفاده می کنند. پس از مدتی مشاهده می کنند که فروش ، تفاوت چندانی نمی کند. سپس به این نتیجه می رسند که تبلیغات ، روش مناسبی برای افزایش فروش نیست. ولی مشکل اصلی ، نوع تبلیغی است که آنها استفاده می کنند. طراحی تبلیغات چاپی ، اصول مشخصی دارد که در صورت عدم رعایت آنها نمی توان انتظار فروش مناسبی را داشت.آگهی چاپی خود می تواند هدفهای متفاوتی داشته باشد مثلا معرفی محصول، معرفی شرکت ، یا فروش مستقیم کالا. فرض کنیم هدف آگهی ، فروش مستقیم کالا باشد. بیایید نگاهی کوتاه به اصول مهم برای ساخت اینگونه تبلیغات بیندازیم.

هر سازنده تبلیغات حرفه ای ، قبل از شروع  کار ،نیاز به انجام تحقیقات دارد. در این تحقیقات محصولات مشابهی را که توسط رقیبان ارائه می شوند ، بدقت بررسی کنید و مزایا و معایب آنها را مشخص کنید. سپس مزیت منحصر به فرد کالای خود را ، نسبت به رقیبان بیابید. این مزیت شاید واقعا منحصر بفرد نباشد ولی مهم آن است که شما

اولین نفری باشید که آنرا در تبلیغات خود ذکر می کنید. یک شرکت سازنده سس گوجه فرنگی در آمریکا ، در تبلیغات خود ذکر می کرد که در تهیه سس ، از گوجه هایی استفاده می کنند که پوست آنها کاملا جدا شده اند و بنابرین سس حاصل خوشرنگ تر و خوشمزه تر است. در همان زمان ، غالب سازندگان سس نیز همین کار را انجام می دادند ، ولی این شرکت با ذکر این مطلب در تبلیغات ، از رقیبان پیشی گرفت.

خرید و دانلود  چگونه تبلیغات پرفروش ایجاد کنیم