شرح وظایف پرسنل کارگاهی

 شرح وظایف پرسنل کارگاهی


شرح وظایف کاری تعدادی از پرسنل کلیدی هر کارگاه یا پروژه عمرانی در قالب فرمت WORD برای اینکه براحتی نکاتی را اضافه یا کم کنید. شامل 11 فایل ورد زیر:
1. شرح وظایف مدیر پروژه2. شرح وظایف رئیس کارگاه3. شرح وظایف معاونت اجرایی4. شرح وظایف واحد مهندسی و برنامه ریزی5. شرح وظایف واحد فنی، قراردادها و مناقصات6. شرح وظایف معاونت پشتیبانی و بازرگانی7. شرح وظایف واحد تضمین و کنترل کیفیت8. شرح وظایف مالی و اداری9. شرح وظایف واحد فن آوری اطلاعات10. شرح وظایف HSE11. شرح وظایف واحد کنترل اسناد و مدارک 
  







خرید و دانلود  شرح وظایف پرسنل کارگاهی


"بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش

 "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش


محصولی که پیش رو دارید، شامل تکنیکها و روش‌های منحصربه‌فردی است که از نظر کاربردی‌بودن، فاصله‌ی زیادی از مباحث تئوری فروش گرفته و تمامی آنها توسط تیم مشاوره فروش و بازاریابی بیمه‌مارکتینگ، بارها و بارها در سطح بازار مورد آزمایش و بازبینی قرار گرفته‌اند. 

در این بسته آموزشی، 38 تکنیک فروش بیمه به شما ارائه شده است. ترتیب ارائه این تکنیکها، دقیقاً بر اساس مراحل و گام‌های متوالی در فروش بیمه می‌باشد؛ بدین صورت که از اولین گام، که ما آن را "فروش به خود" نام‌گذاری کرده‌ایم آغاز شده، سپس تکنیکهای مربوط به نحوه‌ی شناسایی نیازهای مشتری را خواهید آموخت، پس از آن با روش‌های بهینه‌شده در رابطه با نحوه‌ی ارائه بیمه‌نامه‌های پیشنهادی خود به مشتری‌های احتمالی آشنا می‌شوید و در نهایت، چگونگی پاسخگویی به اعتراضات مشتری و سپس قطعی‌کردن فروش را می‌آموزید. علت نام‌گذاری این محصول با عنوان "از تصمیم به فروش تا قطعی‌کردن فروش در بیمه" دقیقاً به همین دلیل بوده است.

تضمین می‌کنیم که درصورت به‌کار بستن این تکنیکها و روش‌ها در جریان فروش‌ بیمه‌نامه‌های خود، می‌توانید در مدت‌زمانی حتی کمتر از 2 ماه، فروش خود را حداقل تا 3 برابر، افزایش دهید و با خبره‌شدن در این تکنیکها، ظرف 6 ماه آینده، فروش خود را بین 5 تا 10 برابر افزایش دهید. دلیل اینکه چنین ضمانتی را ارائه می‌کنیم این است که تاکنون بیش از 90 بازاریاب بیمه که مجهز به این آموزش‌ها شده‌اند را روانه بازار کرده‌ایم و رشد فروش آنها را از نزدیک مورد بررسی و مشاهده قرار داده‌ایم.

توصیه می‌کنیم که هر روز فقط یک تکنیک را به‌ترتیب ارائه‌شده در بسته، انتخاب نموده و تمام تمرکز خود را در جریان فروش، فقط روی همان یک روش بگذارید و تا زمانی که به مهارت و تسلط کامل بر روی آن تکنیک نرسیده‌اید، به هیچ‌عنوان به‌سراغ تکنیک بعدی نروید.

تعدادی از سر فصل‌های موجود در این بسته آموزشی عبارتند از:

- چگونه تصویر ذهنی خود را در زمینه فروش، بهبود بخشیم (بخش فروش به خود)

- اهداف فروش خود را از نو، سازماندهی کنید (بخش فروش به خود)

- مدل چهار مرحله‌ای AIDA در فروش بیمه 

- تکنیک "مکث‌کردن" در جریان فروش

- تکنیک‌های فروش رابطه‌ای/فروش آموزشی/فروش مشاوره‌ای در بازاریابی بیمه

- اصل پارتو و تأثیر آن بر روند فروش بیمه

- چگونه، قیف فروش‌تان را پُر نگه دارید!

- تکنیکهای تسریع در روند خرید بیمه‌نامه از سوی مشتری

- اصل "مثلث وارونه" در فروش بیمه

- تکنیکهای خنثی‌کردن اعتراضات و مقاومت مشتری در برابر فروش

- رفع موانع و قطعی‌کردن فروش در بیمه

و بسیاری از تکنیکهای مؤثر و کاربردی، که به‌عنوان یک راهنمای سریع، به افزایش فروش بیمه‌نامه‌های شما در مدت زمانی کوتاه کمک می‌کند...


خرید و دانلود  "بیمه عمر"از تصمیم به فروش تا قطعی کردن فروش